• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
5

مدیران محترم آب و آبفای شهری و روستایی پاسخگو باشند / آقایان مدیر اگر نمی توانید راه را برای کسانی که می توانند و از عهده کار برمی‌آیند باز کنید

  • کد خبر : 4411
  • 12 اکتبر 2018 - 15:30
مدیران محترم آب و آبفای شهری و روستایی پاسخگو باشند / آقایان مدیر اگر نمی توانید راه را برای کسانی که می توانند و از عهده کار برمی‌آیند باز کنید

به گزارش پایگاه خبری سیستان فراموش شده حجت الاسلام والمسلمین خدری امام جمعه زهک در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک ۲۱ مهرماه روز ولادت امام باقر (ع) بیان کرد: آنچه در ارتباط به داخل کشور و مربوط به مدیران و مسئولان ما است باید به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه کنیم در هفته […]


به گزارش پایگاه خبری سیستان فراموش شده حجت الاسلام والمسلمین خدری امام جمعه زهک در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک ۲۱ مهرماه روز ولادت امام باقر (ع) بیان کرد: آنچه در ارتباط به داخل کشور و مربوط به مدیران و مسئولان ما است باید به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه کنیم در هفته گذشته حضرت آقا در جمع بسیجیان مطالب بسیار مهمی را بیان فرمودند بعضی از نکات مهمی که حضرت آقا فرمودند که مسئولان ما باید توجه داشته باشند این بود که بزرگترین خیانت در حق ملت بزرگ و شریف ایران این بن بست نمای است؛ اینکه بعضی از افراد به مردم اینطور بیان کنند که اکنون با این شرایط به بن بست رسیدیم و راه برون رفت از این بن بست این است که ما در مقابل استکبار تسلیم خواسته‌های آنها شویم؛ حضرت آقا می‌فرمایند :که بزرگترین خیانت همین حس بن بست نمایی و الغای آن به مردم است. چه افرادی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و بن‌بست نمایی می‌کنند؟ همان کسانی که نامه می نویسند به حضرت آقا که مذاکره با آمریکا کنیم همچنین افرادی هستند که راه بن‌بست را به مردم نشان می دهند و باعث یأس و ناامیدی ملت شریف ایران می‌شوند.

وی در ادامه افزود: راه مبارزه از این برون‌ رفت طبق فرمایش حضرت آقا استفاده از ظرفیت جوان است وقتی ما در این انقلاب امری سخت تر از دفاع مقدس نداشتیم ؛لذا دفاع مقدس را چه افرادی مدیریت کردند؟ همین جوانها؛ واقعیت های سه گانه ای که وجود دارد در این مملکت عظمت ایران اسلامی؛ اقتدار ایران اسلامی و شکست ناپذیری این ملت است؛ وقتی افرادی که درخواست مذاکره با استکبار را دارند این واقعیت ها را باور نمیکنندلذا مرتکب چنین خیانتی به ملت شریف ایران می شوند.

امام جمعه زهک ایشان در مورد تصویب لایحه کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم یعن cft گفت: متاسفانه با همه شفاف‌سازی هایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند و مخالفت هایی که مراجع راجع به این لایحه داشتند آقایان در مجلس تصویب می‌کنند. تعریفcft چیست؟ کنوانسیون بین المللی است که سازمان بین الملل آن را تصویب کرد؛ سازمان مللی که خوراک خود را از صهیونیست و آمریکا می‌گیرد؛ این کنوانسیون سال ۱۹۹۹ تصویب و سال ۲۰۰۱ اجرایی شده. وقتی که با این خیانتی که در حق ملت شریف ایران می شود تعریفی که از تروریسم آنها دارند را ما با تصویب این لایحه قبول کنیم این است که از نگاه آن‌ها سپاه پاسداران ما می شود تروریسم ؛شورای امنیت ما می شود تروریسم؛ کمک سپاه پاسداران به حزب الله می‌شود تروریسم؛ کمک سپاه به سوریه می شود تروریسم؛

ایشان ادامه داد: وقتی مسئولین و مدیران ما فرزندان آنها در کشورهای دیگر زندگی می‌کنند خب معلوم است طوری برای کشور تصمیم می‌گیرند که فرزندان آنها در خارج از کشور در آرامش باشند. وی گفت: حرفهای وزیر امور خارجه ما در دفاع ازcft این بود که نه بنده و نه رئیس‌جمهور نمی‌توانیم تضمین کنیم که با پیوستن به این لایحه عدم کمک مالی به تروریسم مشکلات مالی ما حل خواهد شد ولی یک چیز را تضمین میکنیم که با عدم پیوستن به این لایحه آمریکا بهانه مهمی را برای افزایش مشکلات ما پیدا می‌کند؛ لذا سوال ما از آقای ظریف این است مگر شما با پذیرفتن برجام بسیاری از امتیازات را به آنها نداده اید؟آیا آنها عقب نشینی کردند؟ وقتی راه دشمن این است که سنگر به سنگر فتح کند؛ مردم بدانید راه همچین افرادی هم این است که ملت ایران را سنگر به سنگر ذلیل کنند و خون شهدا را زیر پا بگذارند که در بعضی از مسائل این کار را کردند؛ لذا ما به نمایندگان احترام قائل هستیم اما می‌گوییم با این کار خیانت بزرگی در حق ملت شهید پرور ایران اسلامی انجام دادند. به همین خاطر هم بود که نمایندگان زیر بار شفاف سازی در بحث آرا نرفتند به دلیل اینکه روزی خیانت آنها آشکار نشود.

مدیران محترم آب و آبفای شهری و روستایی پاسخگو باشند

حجت الاسلام والمسلمین خدری در رابطه با منطقه سیستان گفت: در رابطه با بحث چاه نیمه ها باید گفت: ما چند مرتبه از مدیران محترم آب و آبفای شهری و روستایی دعوت کردیم که بیایند تا جلسه‌ای بگذاریم و در بحث آسیب های مختلف گفتگو کنیم ؛ اما نیامدند!! نمی‌دانیم این بزرگواران از چه چیزی ترس و هراس دارد اگر نمی توانید که واقعاً مدیریت کنید و پاسخگو باشید خوب واگذار کنید به کاردانش؛ آیا این درست است با وجود اینکه در چاه نیمه دوم ۲۰ میلیون متر مکعب آب است با توجه به اینکه اگر این آب را بدون تصفیه در داخل لوله ها رها کنند بسیار آب زلال و شفافی است بدون نظارت تبخیر شود؟ در صورتی که میشود با ادوات مکانیکی این آب را هدایت کنند به چاه نیمه یک؛ از طرفی افرادی بیایند تصفیه خانه‌های شخصی را بیاندازند و مردمی که دچار مشکلات اقتصادی هستند به دلیل آنکه به بیماری‌های گوارشی مبتلا نشوند به سمت و سوی تصفیه خانه ها کشیده شوند؛ آیا این انصاف است؟ آیا آقای مدیر به نظر شما وقتی مردم از چیزی که ندارد هزینه میکنند برای مبتلا نشدن به بیماری و آب میخرند این یعنی حرمت گذاشتن به خون شهدا؟ چه طور میتوانید فردای قیامت جواب خون شهدا و امام شهدا را بدهید؟ آیا این به نظر شما درست است که مردم سیستان مثل جاهای دیگر بریزند به خیابانها تا بعد شما بیدار شوید؟

آقایان مدیر اگر نمی توانید راه را برای کسانی که می توانند و از عهده کار برمی‌آیند باز کنید

در ادامه خدری گفت: وقتی چاه نیمه چهارم باحدود ۲۰۰ میلیون مترمکعب بدون برنامه‌ریزی دستگاه‌های مربوطه رها و تبخیر می شود آن وقت مردم ما در جریان باد های ۱۲۰ روز دفن می شوند چرا این آب مدیریت نمیشود در بستر دریاچه تا حداقل مردم بتوانند راحت نفس بکشند؟ وقتی محیط زیست ما؛ امور آب و آب و فاضلاب ؛ جهادکشاورزی ما و همه مدیران و در رأس آنها آقای استاندار در خواب خوش به سر میبرند معلوم است این می شود حال و روز بد مردم شریف سیستان ؛ اگر نمی توانید آقایان مدیر راه را برای کسانی که می توانند و از عهده کار برمی‌آیند باز کنید؛ آب داشته باشیم اما نتوانیم نفس بکشیم؟آب داشته باشیم اما سالم و درست نخوریم؟ چطور می خواهید شما جواب خدا و پیغمبر را بدهید؟ و بعد هم بیان کنید که کشور به بن بست رسیده بله به بن بست رسیده از دست کارهای بی اساس شما و خیانت شماها به این نظام.

وی در پایان افزود: وقتی آب مشهد از هریرود افغانستان می آید چرا آنها مشکل آب ندارند؟ و ما اینجا مشکل آب داریم؟! چون آنها از مردم آنجا می ترسند و حساب می‌برند لذا آب می خرند و در سیستان چون به خاطر اینکه مردم ما مظلومند و ولایتمدار و چیزی‌ بیان نمیکنند هر طور دلشان می‌خواهد عمل می‌کنند و یکسری آدم بیخیال هم در مرکز استان مدیر شدند و به فکر بدبختی مردم سیستان نیستند و مردم باید آب لجن و گندیده بخورند.


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=4411

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰