• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
6

خانه کشتی زابل اردیبهشت سال98 افتتاح خواهد شد / از افراد و سرمایه گذاران محترمی که قصد دارند در ورزش جوانان این منطقه سرمایه گذاری کنند استقبال میکنیم

  • کد خبر : 4705
  • 05 دسامبر 2018 - 23:48
خانه کشتی زابل اردیبهشت سال98 افتتاح خواهد شد / از افراد و سرمایه گذاران محترمی که قصد دارند در ورزش جوانان این منطقه سرمایه گذاری کنند استقبال میکنیم

سیستان فراموش شده: نشست خبری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زابل با اصحاب رسانه برگزار شد. به گزارش سیستان فراموش شده : مسعود دهمرده در این نشست خبری عنوان کرد: خوشحال میشویم با رسانه ها نشست داشته باشیم در دو سال گذشته رسانه ها را بازوی خود دانستیم نه روبروی خود، در صورتی که […]


سیستان فراموش شده: نشست خبری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زابل با اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش سیستان فراموش شده : مسعود دهمرده در این نشست خبری عنوان کرد: خوشحال میشویم با رسانه ها نشست داشته باشیم در دو سال گذشته رسانه ها را بازوی خود دانستیم نه روبروی خود، در صورتی که بیشتر سمن ها مجوز خود را از اداره ورزش و جوانان دریافت میکنند اما براحتی ما را نقد میکنند و ما هم همیشه پاسخگوی این عزیزان بوده ایم. با سمن ها نشست های مستمری داریم که امیدواریم ادامه داشته باشد. از رسانه های توانمند تقاضا دارم که برای بیان مشکلات و کمبودها چشم بینای ما و بازوی ادارات باشند، بیش از 90% رسانه های محلی به دنبال بیان مطالبات مردم هستند، قطعا هیچ مدیری نمیتواند 100% کار کند چون کمبودهایی همیشه وجود داشته و دارد ولی پاسخگو بودن به مردم و اصحاب رسانه کمترین کاری خواهد بود که یک مدیر میتواند انجام دهد.

وی در ادامه افزود: از اول سال 97 بیش از 600 برنامه ورزشی و 400 برنامه فرهنگی را کلید زدیم و اجرایی کردیم. در بحث عملکرد ورزش در حال حاضر در بهترین زمان ممکن هستیم، در این بین 75 نفر ورزشکار و مربی به مسابقات کشوری اعزام شدند. بهترین مدال تیمی فوتسال کشور را نیز کسب کردیم. در رشته بوکس در یکسالی که این ورزش را شروع کردیم مقامهای دوم و سوم کشور را کسب کردیم. تنها مدال بانوان رشته وشوو را نیز خانم صفارزاده کسب کرد. در مسابقات کبدی کشور دوم شدیم که در این میان 3 نفر از بازیکنان این رشته از زابل بودند. آقای معراج شیخ اعجوبه کبدی ایران نیز در حال حاضر در لیگ هند حضور دارد.در بحث کشتی 150 نونهال و خردسال و جوان را داریم. در فوتسال 250 نفر در مدارس فوتسال در حال بازی وفعالیت هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان عنوان کرد: با توجه به اینکه خیلی از پروژه های ادارات مختلف خوابیده است اما پروژه های اداره ورزش و جوانان همه در حال انجام هستند، خانه کشتی زابل با 60 % پیشرفت در حال ساخت است، در این بین گزارش روزانه مستند به مدیرکل محترم ارسال میشود و ایشان به جد پیگیر اتمام کار هستند، خانه کشتی در مرحله ایجاد سقف کاذب و سنگ کاری و نماکاری است و تا اردیبهشت سال آینده انشالله افتتاح خواهد شد. زیربنای خانه کشتی تقریبا 1000 متر است که در دو طبقه با گنجایش 500 تماشاچی در حال انجام است.

دهمرده در خصوص خانه کبدی گفت: بیش از 5 سال است که بعد از دریافت زمین با پیدا شدن معارض شخصی ساخت خانه کبدی به تعویق افتاد و در حد 5% فقط پیشرفت کرده که بعد از حضور وزیر محترم ورزش و جوانان که به همت نمایندگان سیستان به منطقه سفر کرده بود بتن ریزی آن آغاز شد و فونداسیون آن نیز در حال انجام است که در 2،5 طبقه و با زیر بنای 5000 متر ساخته خواهد شد، دراین بین با تلاش دکتر دهمرده نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی، مبلغ 1 میلیارد تومان توسط وزیر به خانه کبدی اختصاص داده شد.

ایشان افزود: گود جدید زورخانه نیز در استادیوم شهر زابل ساخته خواهد شد که کار سوله آن در حال انجام است. سالن ورزشی در بنجار در حال ساخت است که 1800 متر زیربنا خواهد داشت و شهر بنجار و روستاهای اطراف را پوشش میدهد.

دهمرده در خصوص خانه جوان زابل گفت: مزایده خانه جوان در شرف انجام است و مشکل زمین آن نیز حل شده است و اقدامات اولیه و کسب مجوزهای شهرداری در حال پیگیریست که از جناب شهردار برای همکاری لازم تشکر میکنیم. خانه جوان در کنار خانه کبدی ساخته خواهد شد و 500 متر زیر بنا دارد.

وی درباره فعالیت های انجام شده روستاها عنوان کرد: 6 خانه ورزش در روستاها داشتیم که امروز در روستای امامیه نیز یک خانه ورزش را افتتاح کردیم که بازی های بومی محلی و همایش های پیاده روی نیز زین پس در این روستاها با قوت بیشتری شکل خواهد گرفت.در حال حاضر 10 خانه ورزش مجهز به لوازم ورزشی از جمله میز پینگ پنگ، میز شطرنج ،دارت و …..نیز داریم که 4 تای این خانه ها جدیدا افتتاح شده که انشالله در روز 5شنبه افتتاح خانه ورزش ده کول را نیز خواهیم داشت و در هفته بعد نیز در تپه دز نیز خانه ورزشی را افتتاح خواهیم کرد. یک زمین چمن مصنوعی بصورت مشارکتی با دهیاری ده ارباب در کنار خانه ورزش این روستا به بهره برداری رساندیم.

مسعود دهمرده اظهار کرد: از افراد و سرمایه گذاران محترمی که قصد دارند در ورزش جوانان این منطقه سرمایه گذاری کنند استقبال میکنیم و سعی میکنیم روند اداری شهرستانی و استانی این سرمایه گذاری را سرعت بخشیم.

ایشان درخصوص استادیوم شهر زابل گفت: از زمانی که پارک ملت تعطیل شد تعداد مراجعین و خانواده های محترم به استادیوم افزایش داشت که در این خصوص سعی کردیم با تعویض لامپ های معیوب و نصب دو نور افکن و ایجاد 2 چشمه سرویس بهداشتی در کنار زمین چمن رضایت نسبی عزیزان را فراهم کنیم.

لامپ های معیوب سالن حجاب تعویض شد و همچنین کف پوش سالن شهید شیرزایی نیز تعویض خواهد شد. سال قبل 4000 بیمه شده ورزشی داشتیم. هزینه بیمه شهری برای هر نفر 15000 تومان برای روستاییان 10000 و برای دانش آموزان 8000 تومان است. برنامه های دهه فجر اداره ورزش و جوانان نیز 40 مورد برای بانوان 40 مورد برای روستاییان و 40 مورد در خصوص ورزش های همگانی خواهد یود.

در پایان دهمرده گفت: استعدادهای منطقه سیستان بی نظیر است، متاسفانه بزرگترین مشکل ما نبود اسپانسر و تامین کننده مالی است که امیدواریم این مشکل نیز حل شود.

 


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=4705

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰