• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
7

84 واحد صنفی متخلف در زابل پلمپ شد

  • کد خبر : 5002
  • 07 ژانویه 2019 - 21:28
84 واحد صنفی متخلف در زابل پلمپ شد

سیستان فراموش شده: فرمانده انتظامی زابل گفت: 84 واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن قوانین و مقررات در این شهرستان پلمپ شدند. به گزارش سیستان فراموش شده: احمد ثمره حسینی اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب طرح نظارت و کنترل بر اصناف در […]


سیستان فراموش شده: فرمانده انتظامی زابل گفت: 84 واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن قوانین و مقررات در این شهرستان پلمپ شدند.

به گزارش سیستان فراموش شده: احمد ثمره حسینی اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب طرح نظارت و کنترل بر اصناف در شهر زابل از ابتدای 3 ماهه سوم سال جاری توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی اجرا شد.

وی بیان کرد: در همین راستا ماموران از 424 واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید کردند که 84 واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات پلمپ شدند.

این مقام انتظامی از صدور اخطاریه پلمپ برای 116 واحد صنفی دیگر خبر داد و افزود: در صورتی که این واحدها نیز در موعد مقرر به تعهدات خود عمل نکرده و قوانین و مقررات را رعایت نکنند با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: ماموران پلیس اماکن در این طرح؛ آموزش ها و توصیه های لازم را در خصوص رعایت ضوابط انتظامی در محل کسب به متصدیان ارائه کردند.

فارس


لینک کوتاه : http://forgottensistan.ir/?p=5002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. نوشته پلمپ..انتظامی قائمشهر است نه زابل