• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
11

استاندار سیستان و بلوچستان: عملکرد انتظامی استان مطلوب است/ وحدت رویه نهاد‌های امنیتی استان کم‌نظیر است

  • کد خبر : 7933
  • 01 نوامبر 2020 - 11:16
استاندار سیستان و بلوچستان: عملکرد انتظامی استان مطلوب است/ وحدت رویه نهاد‌های امنیتی استان کم‌نظیر است

به گزارش سیستان فراموش شده احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان که با حضور فرمانده ناجا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن عرض تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت محمد (ص) و هفته وحدت، اظهار داشت: این روز‌ها بیش از هر […]


به گزارش سیستان فراموش شده احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان که با حضور فرمانده ناجا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن عرض تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت محمد (ص) و هفته وحدت، اظهار داشت: این روز‌ها بیش از هر زمان دیگری در جهان اسلام نیاز به وحدت و همدلی احساس می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خدمات سردار قنبری در مدت حدود سه سال حضور به‌عنوان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بسیار ارزنده بود. سردار قنبری فهم دقیقی از ارکان امنیت دارند و با وجود همه کمبود امکانات در این استان و فعالیت گروه‌های معاند عملکرد قابل قبولی داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان در سال‌های اخیر عملکردی مطلوب در این استان داشته و در مباحثی به ویژه مبارزه با قاچاق کالا و سوخت اقدامات مثبت قابل توجهی داشته است.

موهبتی بیان کرد: نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی با مردم نیک رفتار و با متخلفان تندخو است و انتظار از این نیرو جز این نیست. با توجه به بومی بودن سردار طاهری و تجربه و تسلطی که در این استان دارند بدون شک در دوره حضور ایشان در مسئولیت فرماندهی انتظامی استان شاهد اتفاقات مثبتی در راستای تامین روزافزون ا


لینک کوتاه : https://forgottensistan.ir/?p=7933

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰