• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
9

با مامور ضارب برخورد شد

  • کد خبر : 2155
  • 19 آوریل 2018 - 16:03
با مامور ضارب برخورد شد

مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان اعلام کرد: فرد ضارب در جریان فیلم منتشر شده در فضای مجازی با موضوع سیلی زدن مامور به راننده کامیون، موقتا از کار تعلیق و به منظور رسیدگی به موضوع در اختیار بازرسی قرار گرفت.  مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان روز پنجشنبه اعلام کرد: آنچه مسلم […]


مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان اعلام کرد: فرد ضارب در جریان فیلم منتشر شده در فضای مجازی با موضوع سیلی زدن مامور به راننده کامیون، موقتا از کار تعلیق و به منظور رسیدگی به موضوع در اختیار بازرسی قرار گرفت.

 مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان روز پنجشنبه اعلام کرد: آنچه مسلم است اقدام مامور غیرقانونی بوده و به هیچ وجه قابل قبول نیست.
بر اساس این گزارش اصل ماجرا این گونه بوده است: راننده کامیون که فردی افغانستانی است پس از درخواست پلیس برای ارائه مدارک هویتی، به همراه برگه ای مبلغ سی هزار تومان (سه عدد اسکناس 10 هزار تومنی) به مامور می دهد که مامور قصد بردن او به پاسگاه و پرونده کردن این اقدام را می کند و با اشاره به لباس و درجه اش مبنی بر اینکه به پلیس رشوه می دهی، متاسفانه در سایه مشاجره زبانی بین دوطرف؛ اقدام به سیلی زدن می ‌کند.

ایرنا


لینک کوتاه : https://forgottensistan.ir/?p=2155

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰