• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

توزیع ۵۰۰ سبد معیشتی در زهک/ نذرآب یکی از فعالیت‌های اجتماعی هلال‌احمر است

  • کد خبر : 8944
  • 08 سپتامبر 2021 - 20:21
توزیع ۵۰۰ سبد معیشتی در زهک/ نذرآب یکی از فعالیت‌های اجتماعی هلال‌احمر است

به گزارش پایگاه سیستان فراموش شده به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر، دکتر همتی در مراسم توزیع ۵۰۰ سبد معیشتی در روستاهای شهرستان زهک در استان سیستان و بلوچستان گفت: مردم سیستان و بلوچستان؛ مرزداران غیور ایران و ولی نعمت همه ما هستند. وی افزود: خدمات و فعالیت‌های اجتماعی جمعیت هلال احمر به‌ […]


به گزارش پایگاه سیستان فراموش شده به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر، دکتر همتی در مراسم توزیع ۵۰۰ سبد معیشتی در روستاهای شهرستان زهک در استان سیستان و بلوچستان گفت: مردم سیستان و بلوچستان؛ مرزداران غیور ایران و ولی نعمت همه ما هستند.

وی افزود: خدمات و فعالیت‌های اجتماعی جمعیت هلال احمر به‌ عنوان یک سیاست مهم در دو سال گذشته رنگ و بوی ویژه ای داشته که طرح نذر آب یکی از این طرح های مهم اجتماعی بوده است.

همتی گفت: ورود پررنگ جمعیت هلال احمر در بحث مبارزه با کرونا با مشارکت در امر واردات واکسن، راه اندازی بیمارستان‌های صحرایی، غربالگری عمومی و حمایت های معیشتی، تبلور این حضور پررنگ بوده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه در طرح نذر آب امسال به دنبال تامین آب پایدار با کمک خیرین بوده‌ایم، افزود: اعزام کاروان‌ های سلامت و ارائه خدمات پزشکی و درمانی برای برطرف کردن مشکلات مردم مخصوصا مستضعفان از دیگر اقدامات هلال‌احمر در این طرح بوده است.


لینک کوتاه : https://forgottensistan.ir/?p=8944

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰