• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
9

درخواست حواله لاستیک ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان غیر حضوری شد

  • کد خبر : 7929
  • 01 نوامبر 2020 - 10:52
درخواست حواله لاستیک ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان غیر حضوری شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری بار و مسافر استان می توانند با مراجعه به سایت این اداره کل نسبت به ثبت نوبت حواله لاستیک وسیله نقلیه مورد نظر خود اقدام کنند. به گزارش سیستان فراموش شده […]


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری بار و مسافر استان می توانند با مراجعه به سایت این اداره کل نسبت به ثبت نوبت حواله لاستیک وسیله نقلیه مورد نظر خود اقدام کنند.
به گزارش سیستان فراموش شده به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل استان سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار داشت: با توجه به ضرورت کاهش مراجعه حضوری مالکان ناوگان سنگین و نیمه سنگین حمل و نقل جاده‌ای برای دریافت حواله لاستیک و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، سامانه اینترنتی صدور نوبت حواله لاستیک راه‌اندازی شده است تا مالکان این خودروها بتوانند به سهولت نسبت به تهیه حواله موردنظر اقدام کنند.
وی ادامه داد: از این پس متقاضیان محترم می توانند نسبت به ثبت درخواست و دریافت نوبت حواله لاستیک به صورت اینترنتی به وب سایت این اداره کل به نشانی http://sb.rmto.ir/ مراجعه نمایند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: 19 هزار و 461 حواله لاستیک در هفت ماهه نخست سال جاری ویژه فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای استان صادر شده است.
کرد خاطر نشان کرد: در حال حاضر 8 هزار و 609 نفر راننده، 6 هزار و 433 دستگاه ناوگان باری و همچنین 2 هزار و 513 راننده مسافری فعال، 833 دستگاه ناوگان اتوبوسی، هزار و 230 دستگاه ناوگان مینی بوسی و 719 دستگاه ناوگان سواری فعال در حوزه عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می دهند.


لینک کوتاه : https://forgottensistan.ir/?p=7929

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰