• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
6

شاقوزایی خبر داد: الزام دهیاران به اطلاع‌رسانی و معرفی بیمه

  • کد خبر : 7123
  • 11 آگوست 2020 - 10:11
شاقوزایی خبر داد: الزام دهیاران به اطلاع‌رسانی و معرفی بیمه

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سیستان و بلوچستان گفت: دهیاران نقش موثری در معرفی خدمات نظام و پاسخگویی به مطالبات روستائیان دارند. به گزارش سیستان فراموش شده امان‌اله شاقوزایی با اشاره به الزام دهیاران به اطلاع رسانی، معرفی بیمه اجتماعی و ترغیب روستائیان به عضویت در صندوق بیمه اجتماعی، اظهار داشت: […]


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سیستان و بلوچستان گفت: دهیاران نقش موثری در معرفی خدمات نظام و پاسخگویی به مطالبات روستائیان دارند.

به گزارش سیستان فراموش شده امان‌اله شاقوزایی با اشاره به الزام دهیاران به اطلاع رسانی، معرفی بیمه اجتماعی و ترغیب روستائیان به عضویت در صندوق بیمه اجتماعی، اظهار داشت: دهیاران به‌عنوان عالی‌ترین مقام دولت در سطح روستاها به واسطه ارتباط نزدیک با مردم، نقش مهم و موثری در اطلاع‌‌رسانی و معرفی خدمات ارزشمند نظام و همچنین پاسخگویی به مطالبات و حقوق قانونی روستائیان دارند.

وی با تاکید بر ضرورت توانمندسازی خانواده‌های روستایی، ادامه داد: بیمه‌های اجتماعی از مولفه‌های مهم رشد و توسعه اقتصادی خانواده‌ها و جامعه است و امکان برخورداری از مزایای بیمه اجتماعی برای روستائیان، عشایر و ساکنان شهرهای زیر بیست هزار نفر جمعیت با حمایت‌های دولتی فراهم شده است.

شاقوزایی با قدردانی از تلاش‌های مدیر کل امور روستایی‌، شوراهای استانداری و دهیاران در خدمتگذاری به روستائیان گفت: با همکاری و مشارکت اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری و در جهت گسترش پوشش بیمه اجتماعی، به دهیاران تاکید شده در طول هر ماه، با اطلاع رسانی شایسته از خدمات و مزایای صندوق بیمه اجتماعی، حداقل پنج نفر را به کارگزاران صندوق برای عضویت معرفی نمایند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان ضمن اعلام آمادگی کارگزاران صندوق جهت همکاری با دهیاران و ثبت نام از متقاضیان افزود: کارگزاری‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر در سراسر استان فعال هستند و با تسهیل شرایط برای ثبت نام بیمه‌شدگان و ارائه خدمات، آماده خدمتگزاری به جامعه هدف هست


لینک کوتاه : https://forgottensistan.ir/?p=7123

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰