• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
9

چه کسانی اجازه فعال شدن بازارچه های مرزی را نمی دهند؟

  • کد خبر : 1999
  • 17 آوریل 2018 - 9:33
چه کسانی اجازه فعال شدن بازارچه های مرزی را نمی دهند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیستان فراموش شده به نقل از تابناک سیستان و بلوچستان : امام جمعه شجاع زابل یکبار دیگر از افراد پشت پرده و جریانی که اجازه راه اندازی بازارچه های مرزی را نمی دهد گلایه کرد و خواستار پیگیری این مساله شد ، این سخنان در حالی بیان می شود که […]


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیستان فراموش شده به نقل از تابناک سیستان و بلوچستان : امام جمعه شجاع زابل یکبار دیگر از افراد پشت پرده و جریانی که اجازه راه اندازی بازارچه های مرزی را نمی دهد گلایه کرد و خواستار پیگیری این مساله شد ، این سخنان در حالی بیان می شود که پیش از این نیز معاون استاندار و فرماندار ویژه زابل دراین خصوص سخنانی را بیان کرده بودند.

به گزارش تابناک وقتی بارها و بارها از مسائل پشت پرده مرز سیستان سخن به میان می آید و هیچ فرد مسئولی نه آنرا تایید و نه آنرا تکذیب می کند ، شبهه خطرناکی بوجود می آید که بار منفی آن بیش از همه برای نظام است .

در حقیقت ارگانهای نظارتی با سکوت در این خصوص این بار منفی را ایجاد می کنند ، که البته جای نگرانی دارد.

آنچه مسلم است اینکه برای یکبار هم که شده باید به این شبهه پاسخ روشنی داده شود : آیا افراد و گروه های در دستگاه های تصمیم گیر استان ، پشت پرده رانت خواری و ویژه خواری در مرز هستند و اجازه فعال شدن بازارچه های مرزی را نمی دهند؟

اگر بله باید با آنها برخورد شود و اگر خیر باید از سوی ارگان های نظارتی این مساله تکذیب شود تا خیال همه راحت شود و سکوت کنند و بیش از این بار منفی ایجاد نشود.

البته که تکذیب این مساله آنهم در زمانی که سکینه اشرفی معاون سابق استاندار و ناظری فرماندار ویژه زابل که خودشان در دایره مسئولین و تصمیم گیران هستند و ده ها نفر دیگر تا کنون به طرق مختلف از این فرد و گروه در لفافه سخن گفته اند ، ساده نیست ، پس باید به فکر راه حل و مبارزه با این جریان خطرناک بود.


لینک کوتاه : https://forgottensistan.ir/?p=1999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. کوتاه کردن دست این باندها کار هیچکس نیست جز خودمان.به راستی ما را چه شده که از درد فقر و نداری در حال مرگ هستیم و برای حقمان فریاد نمیزنیم.
    این ویژه خواران به جاهایی وصل هستند که فرماندار و استاندار و امامان جمعه قدرت تکان دادنشان را ندارند.آنهم در شرایطی که ما به عنوان شهروند هیچ پشتوانه ای برای آنها ایجاد نکرده و با کوچکترین بازی دچار سرگیجه و تحلیل خطا خواهیم شد.
    این معرکه گاو نر میخواهد و مرد کهن که متاسفانه سیستان را مردگان متحرکیست به نام شهروند.