• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
8

مشکلات سیستان و بلوچستان در کمیسیون شوراها بررسی می شود

  • کد خبر : 7056
  • 09 آگوست 2020 - 20:14
مشکلات سیستان و بلوچستان در کمیسیون شوراها بررسی می شود

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از رسیدگی به سوال نماینده زابل از استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد. محمد حسن آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (یکشنبه 19 مرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه سوال […]


نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از رسیدگی به سوال نماینده زابل از استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

محمد حسن آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (یکشنبه 19 مرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه سوال منطقه‌ای حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل از استاندار سیستان و بلوچستان در دستور کار قرار داشت.

وی افزود: آقای احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان به سوال منطقه ای نماینده زابل پاسخ داد.

بر اساس این گزارش، در روز سه شنبه هفته جاری نیز اعضای کمیسیون تبادل نظر در خصوص برنامه‌های کمیته بررسی آمایش و توسعه استان‌ها با دعوت از مرکز پژوهشها و دستگاه‌های اجرایی خواهند داشت.همچنین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و معاونان پلیس‌های تخصصی جهت ارائه گزارش و برنامه‌ها نیز دعوت شده‌اند تا در روز سه شنبه مهمان کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها باشند.


لینک کوتاه : https://forgottensistan.ir/?p=7056

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰