• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6

دو عضو هیئت علمی دانشگاه زابل سرآمد علمی کشور شناخته شدند

  • کد خبر : 9758
  • 10 اکتبر 2023 - 9:07
دو عضو هیئت علمی دانشگاه زابل سرآمد علمی کشور شناخته شدند

به گزارش سیستان فراموش شده به نقل از روابط عمومی دانشگاه زابل: در هشتمین آیین تجلیل از سرآمدان علمی کشور در سال ۱۴۰۲ که با حضور معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور و وزیر علوم برگزار شد، ۱۱۰ دانشمند کشور به‌عنوان سرآمدان علم و فناوری ایران اسلامی معرفی شدند. دکتر پیمان افراسیاب اظهار […]


به گزارش سیستان فراموش شده به نقل از روابط عمومی دانشگاه زابل: در هشتمین آیین تجلیل از سرآمدان علمی کشور در سال ۱۴۰۲ که با حضور معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور و وزیر علوم برگزار شد، ۱۱۰ دانشمند کشور به‌عنوان سرآمدان علم و فناوری ایران اسلامی معرفی شدند.

دکتر پیمان افراسیاب اظهار کرد: ۱۱۰ نفر از دانشمندان کشور به عنوان سرآمدان علم و فناوری ایران اسلامی معرفی شدند که در میان، اسامی این عزیزان، اسامی دو نفر از اعضای هیات‌علمی گروه شیمی دانشگاه زابل نیز وجود داشت.

وی ادامه داد: آئین تجلیل از سرآمدان علمی کشور در سال‌جاری با حضور معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور و وزیر علوم برگزار شد و آقایان دکتر مصطفی خواجه و دکتر علیرضا اویسی به‌عنوان سرآمد علمی سال ۱۴۰۲ انتخاب شده و لوح تقدیر خود را از معاون رئیس‌جمهور و وزیر علوم دریافت کردند.

رئیس دانشگاه زابل افزود: بیشترین میزان ارجاع به مقالات علمی در نشریات معتبر، کیفیت مقالات و پژوهش‌ها در سه سال گذشته، از جمله شرایط دریافت امتیاز برای انتخاب سرآمدان علمی کشور بوده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه زابل، دکتر دهقان معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در آیین تجلیل از سرآمدان علمی سال ۱۴۰۲، از ایجاد جایزه نفیسی در عرصه شناسایی دانشمندان فعال در حوزه دانش‌بنیانی در سال آینده خبر داد. دکتر محمد علمی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری نیز افزایش سرمایه‌گذاری در عرصه علم و پژوهش را برای دستیابی به قدرت ضروری دانست.


لینک کوتاه : https://forgottensistan.ir/?p=9758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 6انتشار یافته : ۰